Οδηγός για ισορροπημένη διατροφή μας εν μέσω καραντίνας - Valia Grigoriou
210 72 10 000

Οδηγός για ισορροπημένη διατροφή μας εν μέσω καραντίνας

Οδηγός για ισορροπημένη διατροφή μας εν μέσω καραντίνας

Αυτήν την περίοδο που οι περισσότεροι περνάμε τον χρόνο μας εντός σπιτιού λόγω τω συνθηκών καραντίνας, είναι πιο εύκολο να αναβάλουμε τους διατροφικούς μας στόχους και να παραμερίσουμε τις διατροφικές μας ανάγκες. Η διατροφή όμως αυτές τις μέρες είναι ιδιαίτερα σημαντική για την υγεία και δεν πρέπει να παραμελείται.
Πιο συγκεκριμένα, μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μας βοηθάει να κοιμηθούμε και να νιώσουμε καλύτερα, να βελτιώσουμε τη διάθεσή μας και να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Μερικοί εύκολοι τρόποι για να καταφέρουμε να διατηρήσουμε ισορροπημένη τη διατροφή μας υπό τις παρούσες συνθήκες, είναι οι παρακάτω:
1. Αρχικά, χρειάζεται να αποδεχτούμε ότι η διατροφή που ακολουθούμε κατά τη διάρκεια της καραντίνας, κάποιες στιγμές ίσως να μην είναι ιδανική. Είναι καλό αυτές τις μέρες να αποβάλουμε την ανάγκη μας για τελειότητα. Προσπαθούμε, όμως, όσο είναι δυνατόν, να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή. Ωστόσο, στην περίπτωση που ξεφύγουμε, δεν κατηγορούμε τον εαυτό μας ούτε νιώθουμε τύψεις και ενοχή. Αντίθετα, συνεχίζουμε την προσπάθεια μας για υγιεινή διατροφή.

2. Η τωρινή κατάσταση είναι μια ευκαιρία να μαγειρέψουμε και να απολαύσουμε υγιεινό, σπιτικό φαγητό. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διάφορα τρόφιμα που βρίσκονται αποθηκευμένα στο ντουλάπι μας, όπως όσπρια ή ρύζι και να ετοιμάσουμε νόστιμες και θρεπτικές συνταγές.

3. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να έχουμε εναλλακτικούς τρόπους να απασχολήσουμε το μυαλό και το σώμα μας τις στιγμές που νιώθουμε πείνα λόγω ανίας ή άγχους. Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του άγχους και της λιγούρας, οι ακόλουθες δραστηριότητες μπορούν να βοηθήσουν:
• Διαλογισμός,
• Γυμναστική
• Διάβασμα
• Παιχνίδια με τα παιδιά ή το κατοικίδιο
• Καλλιτεχνικές δραστηριότητες

4. Προγραμματίζουμε τα γεύματα που θα καταναλώσουμε τις επόμενες μέρες και καθημερινά προετοιμάζουμε τα γεύματα και τα σνακ που θα καταναλώσουμε εντός της ημέρας. Επίσης, προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε πρώτα τα τρόφιμα που αλλοιώνονται γρηγορότερα ώστε να τα καταναλώσουμε πριν χαλάσουν.

Φροντίζοντας να έχουμε μια καθημερινότητα στην οποία μαγειρεύουμε και καταναλώνουμε όσο το δυνατόν πιο υγιεινά γεύματα, βελτιώνεται η υγεία και η ψυχολογία μας.